Алгоритм дiй в разi оголошення повiтряноi тривоги пiд час заняття


У межах автономії рекомендовано закладам освіти:

- самостійно визначити день завершення освітнього процесу в 2021/2022 навчальному році;

- забезпечити виконання освітніх та навчальних програм, навчального плану через ущільнення навчального матеріалу, організацію самостійної навчальної діяльності учнів, додаткові консультацій із використанням технологій дистанційного навчання.


Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році

https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2020/11/1_9-414-2021d.pdf

 

 

https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2020/11/1_9-414-2021d.pdf
https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2020/11/1_9-414-2021d.pdf

З міркувань безпеки більшість культурно-масових заходів було скасовано, але з’явилася нова можливість відвідування виставок, музеїв, театрів у режимі онлайн. Цікавими, корисними та розвиваючими можуть стати для вихованців віртуальні екскурсії музеями України та світу:

Музей Гетьманства (м .Київ); Віртуальна екскурсія Коломийським музеєм народного мистецтва Гуцульщини та Покуття; Віртуальна екскурсія музеєм Трипілля; Віртуальна екскурсія Національним музеєм «Чорнобиль»; Музей Івана Гончара (м. Київ); Львівський історичний музей; Музей історії розвитку Українського козацтва (м. Одеса); Британський музей (м. Лондон) https://www.britishmuseum.org/collection; Галерея Брера (м. Мілан) https://pinacotecabrera.org/en/; Лувр, (м. Париж) https://www.louvre.fr/en/online-tours; Музей Прадо, (м. Мадрид) https://www.museodelprado.es/en/the-collection; Галерея Уфіцці, (м. Флоренція) https://www.uffizi.it/mostre-virtuali.

Як обрати платформу та ресурси для дистанційного навчання?

       З переліком платформ для онлайн-навчання, які рекомендує МОН можна ознайомитись у рекомендаціях. При виборі платформи, інструментів та ресурсів для дистанційного навчання необхідно звертати увагу на такі критерії:

наскільки ресурс та онлайн-інструмент допомагає досягнути очікуваних результатів навчання; 

універсальність – можливість використовувати ту саму платформу для всіх занять;

зрозумілість інтерфейсу для дітей різного віку;

доступність для дітей з особливими освітніми потребами;

можливість використовувати на пристроях з різними операційними системами;

безпечність – варто мінімізувати платформи, що збирають персональні дані дітей та педагогів.

Де можна переглянути приклади позашкільних занять?

       Державні центри позашкільної освіти продовжили свою роботу дистанційно в період карантину. З прикладами занять та майстер-класів державних центрів можна ознайомитись на їхніх сторінках:

Національний центр «Мала академія наук України»

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді

Український державний центр позашкільної освіти

Український державний центр національно-патріотичного виховання, краєзнавства і туризму учнівської молоді

Міністерством розроблені організаційно-методичні рекомендації щодо навчання за допомогою дистанційних технологій в позашкільній освіті (лист МОН від 19.05.2020 №6/643-2020), в яких описані загальні принципи організації дистанційного навчання в закладах позашкільної освіти, розміщено довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна навчати дистанційно. Також підготовлено методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в новому навчальному році, значна частина яких присвячена саме дистанційному навчанню в позашкільній освіті (лист від 17.08.2021 №1/9-414).

Необхідна інформація стосовно організації дистанційного навчання у закладах позашкільної освіти та приклади  позитивних практик роботи державних закладів позашкільної освіти у цьому напрямі розміщені на офіційному вебсайті МОН за посиланням https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/distancijne-navchannya.

Щодо організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

 

1.  Постанова Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641«Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2(із змінами)» https://goo.su/2sEr

 

2.  Лист Міністерства освіти і науки від 12.10.2020 №1/9-575 «Про вжиття організаційних заходів із протидії розповсюдженню COVID-19» https://goo.su/2seR

 

3.  Лист Міністерства освіти і науки від 19.10.2020 № 1/9-589 «Про вжиття заходів протидії розповсюдженню COVID-19»

 

4.  Лист Міністерства освіти і науки від 02.11.2020 №1/9-605 «Щодо організації дистанційного навчання» https://goo.su/2SEQ

 

5.  Постанова Головного санітарного лікаря України від 22.08.2020 №50 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» https://goo.su/2Seq

 

6. Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання» https://goo.su/2SEr

 

7.  Наказ департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 13.10.2020 №271р «Про вжиття заходів із протидії розповсюдженню COVID-19».

 

8.  Лист департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 13.08.2020 № 01.01-21/1841 «Про надання рекомендацій»

 

9.  Лист департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 21.10.2020 № 01.01-21/2476 «Про окремі питання організації освітнього процесу   з використанням технологій дистанційного навчання».